رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت از منزل و مغازه با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می گوید: با بررسی صحنه های سرقت و انجام تحقیقات مشخص شد در تعدادی از سرقت های انجام شده، ۳ نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و با مخدوش کردن پلاک خودرو اقدام به سرقت از منازل و مغازه ها کرده اند که موضوع توقیف خودرو مورد نظر به تمامی واحدهای گشت کلانتری های استان ابلاغ شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: واحد گشت کلانتری ۳۸ بنفشه در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با ۳ نفر سرنشین مشکوک که راننده خودرو به محض روئیت پلیس اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب و گریز سرنشینان خودرو با به جا گذاشتن اتومبیل خود موفق به فرار شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به خودرو توقیف شده مالک آن احضار که اعلام کرد اتومبیل را بصورت قولنامه ای به شخصی فروخته که خریدار جهت فک و تعویض پلاک اقدام نکرده است. با بررسی هویت خریدار مشخص شد وی دارای سوابق متعدد کیفری بوده و آدرس های ثبت شده در قولنامه فروش خودرو نیز غیر واقعی می باشد.

به گفته او مأموان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم مورد نظر و همدست وی شدند که پس از کسب دستور قضایی و در یک عملیات همزمان و غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.