استاندار کرمانشاه، در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور طرح‌های پیشنهادی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه را پیگیری کرد.

در نشست کاری بهمن امیری مقدم با سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفر‌های استانی، پروژه‌های پیشنهادی برای تصویب در سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه پیگیری و برای طرح در جلسه نهایی با معاون اول رئیس جمهور بررسی شد.

همچنین در نشست استاندار کرمانشاه با میرزایی مدیرکل پیگیری‌های نهاد ریاست جمهوری، پروژه‌های سفر استانی و تهیه دستور کار جلسه با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور پیگیری و نهایی شد.

میرزایی در این دیدار گفت: در بین استان‌های کشور، کرمانشاه یکی از بهترین جمع بندی‌ها را در حوزه اقتصادی و عمرانی تهیه و طرح‌های کارشناسی شده‌ای ارائه کرده است.

همچنین در این سفر کاری استاندار کرمانشاه و معاون اقتصادی استانداری در نشست استانداران و معاونین استاندار با علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو حضور پیدا کرد.

استاندار کرمانشاه در این نشست موضوع حمایت از تولید و صنعت استان و ضرورت جلوگیری از قطع برق واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را مطرح و پیگیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطندوست
۲۲:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
با سلام
انشاءالله احداث آزادراه کرمانشاه همدان وهمچنین احداث تونل در گردنه های اسدآباد همدان مورد توجه مسئولین محترم استان قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست
۲۲:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
با سلام
انشاءالله احداث آزادراه کرمانشاه همدان ،احداث تونل گردنه های اسدآباد همدان و همچنین احداث مسیر قطار از اسد آباد مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مسیر عبور زائرین اربعین هر چه زودتر مهیا و ایمن شود.