حادثه پرواز مشهد – اصفهان با ۴ مصدوم

صبح امروز پرواز مشهد – اصفهان از شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت نقص فنی دچار حادثه شد و براثر آن ۴ سرنشین این پرواز مصدوم شدند.

 

جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد گفت: این پرواز که تاخیر زیادی هم در حرکت داشت حین حرکت برای  تیک آف  دچار نقص فنی شد که منجرشد ۳ مهماندار و یک مسافر این پرواز مصدوم شوند.

او گفت: مصدومان حادثه همه به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد گفت: پس از این حادثه خلبان پرواز، آن را باطل کرد و مسافران به سالن فرودگاه بازگشتند.

روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: این شرکت در حال بررسی بیشتر سانحه است و به محض دریافت اطلاعات کافی اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
پنجشنبه مورخ ۱۳ خرداد پرواز مشهد اصفهان شرکت آتا، که قرار بود ساعت ۱۱ صبح پرواز داشته باشه تاخیر بیش از ۱۲ ساعت داشت و ساعت ۱۰:۳۵ شب پرواز کرد. جالب اینجاس که موقع سوار شدن هم ۳۰ نفر از مسافرا رو سوار نکردن و اول گفتند از جای نامعتبر بلیط خریدید و اسمتون رد نشده.. بعد از کلی دعوا مشخص شد که هواپیما رو عوض کردن و ظرفیت هواپیما کمتر از قبلی بوده و برای همین اسم یه تعداد مسافر رو حذف کردند. تصور کنید بعد از ۱۲ ساعت تاخیر تو فرودگاه موقع پرواز هم بهتون میگن اسمتون تو لیست نیست!! به همین راحتی. شرکت آتا هم جواب تلفن نمیداد به همین سادگی!!! این شرکت های هواپیمایی واقعا وقیح شدن و جایی هم نمیشه شکایت کرد!! یه مشت دزد و کلاهبردار!!
Japan
زینب
۱۶:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
بنده در اون پرواز بودم
پام شکست .
از همه شون شکایت میکنم . این همه پول بلیط دادیم - نهار هم ندادن - همش هم بهمون توهین کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
به شما ناهار دادن؟؟