به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، محفل شعر در سوگ آفتاب در سالن اداره ارشاد شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی در این محفل گفت: به فرموده آیت الله جوادی آملی، نزدیک‌ترین فرد به معصومین، امام خمینی (ره) است و‌ما باید به فلسه این سخن بسیار تفکر کنیم.

علی محمدی می گوید: در اسلام ۵ مقطع زمانی و اثر گذار وجود دارد که هر کدام یک شخصیت بزرگ و رهبر و راهنما و‌صاحب آن مکتب بودند و اولین آن پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی و بعثت آن حضرت بود، و بعد از آن در غدیر تکمیل در عاشورا بیمه و در انقلاب اسلامی ایران احیا شده است.

او گفت:  امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی یک حکومت اسلامی شکل دادند و مجدداً اسلام و جامعه و فرهنگ اسلامی را احیا کردند و یکی از دلایل مهم نزدیک خواندن امام خمینی ره به معصومین همین موضوع است.

به گفته فرماندار بهمئی، باتدبیر، روشنگری مقاومت و فداکردن افکار و‌جان خود باید قدردان و حمایت کننده مقام معظم رهبری تا ظهور امام زمان (عج) باشیم.

محمدی می گوید: منتظر واقعی امام زمان کسی است که از، ولی مطلق زمان با جان و دل حمایت کند و‌کلام ایشان را مطلق بداند و‌گوش به فرمان ایشان باشد.

در محفل شعر در سوگ آفتاب شاعران برجسته شهرستان بهمئی با اشعار خود ارادت قلبی خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ره را اعلام و در سوگ ایشان شعر سرودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.