معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت : ادارات استان موظف‌اند در ساعات اداری ۳۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه پارسال کاهش دهند و در ساعات غیراداری هم میزان مصرف باید ۶۰ درصد کاهش یابد.

علیرضا مهرتاش گفت : از ۱۶ خردادماه ساعت کاری ادارات دولتی استان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه و در روز پنجشنبه از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریورماه امسال ادامه دارد، دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند مراکز امدادی، درمانی، اورژانس، خدمات شهری و شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی مشمول این تغییر ساعت نمی‌شوند.

 تغییری در ساعت کاری هیچ یک از مراکز زیر مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در سطح استان، در تابستان اعمال نخواهد شد و ساعت کار در مجموعه برابر روال معمول خواهد بود.

ادارات استان موظف‌اند در ساعات اداری ۳۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه پارسال کاهش دهند و در ساعات غیراداری هم میزان مصرف باید ۶۰ درصد کاهش یابد.

اداراتی که دارای دیزل ژنراتور هستند اگر در زمان پیک مصرف به کارگیرند به ازای هر کیلو وات ساعت براساس تفاهمنامه شرکت توزیع، یک‌هزار و ۵۰۰ تومان پاداش دریافت می‌کنند.

در صورتی که کشاورزان از ساعت ۱۲ تا ۱۷ به مدت ۵ ساعت از برق استفاده نکنند در مابقی ساعات مصرف برق آن‌ها رایگان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.