سعیدی گفت: ورزشکاری که بداخلاقی کرده نتیجه ضعف سیستم تربیتی است.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: : یکی از ابعاد مهم حیطه ورزش بُعد تربیتی و پرورشی موضوع است و این بر می‌گردد به سلول اولیه پرورش استعداد‌ها و ورزشکاران و قهرمانان که زیر نظر یک مربی این تربیت صورت می‌گیرد. چون چند سال سرمربی تیم ملی بودم به این نکته اشاره دارم که مربیان ما علاوه بر کار تکنیکال و مهارتی و فنی بایستی که مدیر و مربی باشند یعنی بتواند ورزشکار را تربیت کنند و هیجانات او را مدیریت کند. ورزشکاری که بداخلاقی کرده نتیجه سیستم و فرآیند تولید ورزش است. 

زمان آغاز ثبت نام نامزد‌های ریاست کمیته ملی المپیک

کیکاووس سعیدی درباره اینکه چه زمانی روند ثبت نام نامزد‌های ریاست کمیته ملی المپیک آغاز خواهد شد گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده فرآیند ثبت نام انتخابات ۲۰ تیر است که به امید خدا فرآیند ثبت نام و اطلاع رسانی و فراخوان را انجام می‌دهیم. بعد از آن ۱۰ روز زمان در نظر می‌گیریم برای اطلاع رسانی و بعد از آن باید افرادی که علاقمند به عضویت در هیئت اجرایی و یا سمت‌های مختلف هستند مراجعه کنند. همچنین یک هفته تا ۱۰ روز قبل از مجمع رزومه داوطلبین برای اعضای مجمع ارسال می‌شود تا شناخت کافی و لازم را از داوطلبین حضور در کرسی‌های هیئت‌های اجرایی به دست آورند. بعد از آن انتخابات را در تاریخ معین شده که ۶ شهریور است برگزار می‌کنیم.

مجمع کمیته ملی المپیک در خصوص زمان انتخابات این کمیته برگزار و در نهایت مقرر شد که انتخابات بعد از بازی‌های کشور‌های اسلامی و در تاریخ ۶ شهریور برگزار شود.


بیشتر بخوانید


هنوز شواهدی مبنی بر لغو بازی‌های آسیایی به دست ما نرسیده است

کیکاووس سعیدی هنوز هیچ شواهدی مبنی بر لغو بازی‌های آسیایی هانگٰژو به دست ما نرسیده است، منتهی آن چیزی که در اجلاس تاشکند به تصویب شورای المپیک آسیا رسید این بود که یک کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا بر اساس آن تقویم مسابقات جهانی رشته‌های فدراسیون‌های بین المللی و قاره‌ای بررسی و مناسب‌ترین زمان را برای برگزاری بازی‌های آسیایی اعلام کنند. این کارگروه هنوز نظر نهایی خود را ارائه نداده و منتظر هستیم که این تاریخ اعلام شود. آن چه که مسلم است احتمالا بازی‌های آسیایی سال آینده برگزار شود.

طبق اعلام شورای المپیک، بازی‌های آسیایی هانگژو به علت همه گیر شدن ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
آقای سعیدی چرا فکری به حال جودو نمیکنید
جودو وضعیت خوبی نداره
آخرین اخبار