فرماندار ایلام خبر داد

لزوم حمایت همه دستگاه‌ها و خیرین از طرح شهید سلیمانی

فرماندار ایلام، ضمن تاکید بر اجرای نهضت ایجاد فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای (طرح شهید سردار سلیمانی)، توجه ویژه مسئولین و مشارکت بخش خیرین در این طرح به صورت جهادی را خواستار شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام با حضور عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام، حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام و سایر اعضا و مدعوین در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام، در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای نهضت ایجاد فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای (طرح شهید سردار سلیمانی)، توجه ویژه مسئولین و مشارکت بخش خیرین در این طرح به صورت جهادی را خواهان شد.

فرماندار ایلام گفت: ضروری است زمینه را برای حضور و مشارکت موثر خیرین نیک اندیش و اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.

حجت رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام نیز با تشریح و تببین طرح شهید سلیمانی گفت: در اجرای طرح ملی شهید سردار سلیمانی که در راستای برنامه‌های سند تحول بنیادین می‌باشد تلاش می‌شود تا ساحت زیستی و بدنی را که از ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین است محقق شود که بهینه سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن کردن فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف افزایش میزان تحرک بدنی دانش آموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و تربیت و تحویل نسلی سالم و بانشاط به جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

رشیدی گفت: تعداد کل پروژه‌ها در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان ایلام ۹ پروژه است که شامل ۲ سالن ورزشی و ۷ زمین چمن مصنوعی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.