جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: در ۲ ماهه اول امسال بیش از ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

سرهنگ مختاری گفت: عمده کشفیات ما مربوط به تریاک با ۲۹۵ کیلوگرم است و در این زمینه ۱۶ نفر قاچاقچی، ۳۲ نفر حمل‌کننده و ۲۳۹ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در استان اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل می گوید: با منهدم شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، ۵۷ دستگاه خودرو و یک دستگاه سلاح گرم نیز از سوداگران مرگ به دست آمده و چهار هزار و ۱۶۱ قرص مواد مخدر صنعتی در این زمینه کشف شده است.

به گفته او، ۶۲ مرحله طرح ضربتی در محلات پرخطر، آلوده، جاده‌ها و مسیرهای ترانزیتی استان انجام شده که در مجموع بیش از ۲۳۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۰۲ نفر نیز دستگیر شدند.

مختاری نظارت پلیس مبارزه با مواد مخدر را بر فعالیت توزیع‌کنندگان مواد در اطراف فضاهای آموزشی یادآور شد و گفت: در ۱۴۲ طرح اجرا شده در این مناطق، پنج کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۴۶ نفر نیز دستگیر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با ابراز تأسف از پایین آمدن سن اعتیاد در استان تا ۱۸ سالگی می گوید: همچنان مراقبت‌ها از فضاهای اطراف آموزشی و دستگیری سوداگران و دلالان ادامه دارد تا نوجوانان ما آلوده به مواد افیونی نشوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.