رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد؛

نصب برچسب قیمت کرایه تاکسی در خودرو‌ها الزامی است

میرزائیان گفت: برچسب قیمت‌های جدید به منظور جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه‌ها در حال توزیع در سطح شهرکرد است تا رانندگان در خودرو خود نصب کنند.

آقای میرزائیان گفت: بر اساس روال هر سال، افزایش قیمت کرایه تاکسی با حضور کارشناسان در هیئت مدیره بررسی شد و قرار بود اعلام شود، اما با توجه به شرایط موجود افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی در پایان اردیبهشت‌ماه ابلاغ شد.

تعداد تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری در سطح شهر زیاد است، اما با این وجود تخلفات این صنف به صورت نامحسوس از سوی بازرسان بررسی می‌شود البته گزارشات مردمی نیز کمک شایانی برای مقابله با تخلفات در افزایش خودسرانه کرایه‌ها می‌کند.


بیشتر بخوانید


مردم می‌توانند کد تاکسی متخلف را به سازمان تاکسی‌رانی اعلام کنند که این گزارشات در کمیته‌های مختلف بررسی می‌شود و متخلفان بسته به سابقه و نوع تخلفشان با جریمه نقدی، معرفی به تعزیرات، انتقال خودرو به پارکینگ و معرفی به کمیته انضباطی مجازات می‌شوند.

در فروردین ماه امسال، برخی از رانندگان خودسرانه قیمت‌ها را تغییر داده بودند که ۳۰ مورد شناسایی و مجازات شدند.

برای حل مشکل کمبود پول خورد برای رانندگان نیز ۱۰۰ دستگاه کارتخوان در اختیار گذاشته‌ایم که سعی بر افزایش این تعداد است.

۳۰ درصد به قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس اضافه شده که برچسب‌ها با نرخ‌های جدید به منظور جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه‌ها به تعداد همه تاکسی‌ها صادر شده و در حال توزیع در سطح شهر است تا رانندگان در خودرو خود نصب کنند.

این افزایش قیمت به قیمت سال ۱۴۰۰ اضافه شده است نه قیمتی که رانندگان از اسفند تا هفته گذشته خودسرانه دریافت می‌کردند.

قیمت کرایه خط سرچشمه ۲۶۰۰، حافظ شمالی ۳۲۰۰، فردوسی شمالی۲۸۰۰، چالشتر ۳۵۰۰ و تاکسی‌های گردشی ترمینال فارسان تا میدان آموزش‌وپرورش نیز ۳۴۰۰ تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار