آغاز اولین کنگره بین المللی ناباروری کشور‌های اسلامی غرب آسیا و شمال آفریقا در مشهد

اولین کنگره بین المللی ناباروری کشور‌های اسلامی غرب آسیا و شمال آفریقا امروز با حضور میهمانانی از ۲۵ کشور اسلامی در مشهد آغاز شد.

دبیر علمی کنگره بین المللی ناباروری کشور‌های اسلامی غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: اولین کنگره بین المللی کشور‌های اسلامی غرب آسیا و شمال آفریقا در حوزه ناباروری و تولید مثل از امروز در هتل ارغوان مشهد آغاز شد و متخصصان زنان، اورولوژی، جنین شناسی و ژنتیک از ۲۵ کشور در این کنگره دو روزه حضور یافته اند.

مهناز اشرفی گفت: یکی از اهداف اولین کنگره علمی کشور‌های مسلمان غرب آسیا و شمال آفریقا تشکیل انجمن علمی وانا است که با تشکیل این انجمن علمی امکان تبادلات علمی به آسانی برقرار می‌شود.

او گفت: کشور‌های اسلامی در خصوص اخلاق پزشکی نگاه ویژه‌ای دارند و با تشکیل انجمن علمی وانا می‌توان به یک اجماع و همگرایی در خصوص اخلاق و حقوق پزشکی در راستای کمک به زوج‌های نابارور رسید.

دبیر علمی کنگره بین المللی ناباروری کشور‌های اسلامی غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: یکسان سازی دستورالعمل‌ها در حوزه حقوق پزشکی و مسایل شرعی به خانواده‌ها کمک خواهد کرد که در نهایت بهترین درمان ناباروری را داشته باشند.

در دو روز برگزاری کنگره بیش از ۴۰ متخصص و دانشمند داخلی و خارجی سخنرانی می‌کنند.در کنار برگزاری کنگره بیش از ۵ کارگاه بالینی و آموزشی نیز برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.