مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: سه طرح آب و خاک و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد بیش از ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

حاج عبداللهی گفت: در هفته جهاد کشاورزی سه طرح آب و خاک و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد بیش از ۴۸ میلیارد ریال که بیش از ۱۲ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او در این ایام دو طرح آب و خاک در سطح ۳۹ و ۳۰ هکتار به بهره برداری می‌رسد که این دو طرح با هزینه کرد ۲۹ میلیارد ریال اجرا شده است که ۱۲ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است.

حاج عبداللهی می‌گوید: یک طرح پرورش گاو شیری ۲۰ رأسی در این هفته به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح دو شغل در منطقه ایجاد می‌شود. همچنین در هفته جهاد کشاورزی یک طرح آب و خاک و دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان فهرج با هزینه کرد اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد ریال که ۵ هزارو ۴۳۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

فهرجی گفت: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: در هفته جهاد کشاورزی یک طرح آب و خاک و دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان فهرج با هزینه کرد اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد ریال که ۵هزارو۴۳۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد. به گفته اودر این هفته یک طرح آبیاری کم فشار ۷۶ هکتاری با هزینه کرد اعتبار ۷هزارو۷۵۰ میلیون ریال که ۵هزارو۴۳۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی استف به بهره برداری می‌رسد.

فهرجی می‌گوید: با توجه به خرما خیز بودن منطقه و نیاز به بسته بندی و نگهداری محصول خرما دو واحد سردخانه و بسته بندی خرما در ظرفیت‌های هزارو۵۰۰ و ۵۰۰ تنی در این ایام به بهره برداری می‌رسد و ده شغل درمنطقه ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار