معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: توزیع عادلانه فضا‌های ورزشی به ویژه در مناطق محروم جز اولویت و رویکرد اصلی وزرات ورزش و جوانان است.

بنیامین شکو ه فر گفت: توجه به زیرساخت‌ها ورزشی و همچنین نگاه ویژه به شهر‌های کوچک با پتانسیل‌های ورزشی مستعد در دستور کار قرار دارد تا شاهد رونق و شکوفایی استعداد‌های ورزشی از تمام نقاط کشور باشیم.

وی با بیان اینکه مهاباد یکی از قطب‌های ورزشی کشور است، گفت: هم اکنون ۳۰ ورزشکار این شهرستان جز اعضای تیم‌های ورزشی کشورمان هستند که باید از امکانات فضا‌های ورزشی مناسب برخوددار باشند.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت موظف به اجزای تعهدات خود در قبال احداث و تجهیز اماکن ورزشی است و احداث جایگاه روبه روی ورزشگاه آزادی مهاباد نیز با اولیت تامین اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شکوه فر گفت: احداث پیست تارتان و خوابگاه برای تیم‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های توسعه این ورزشگار است که با اولویت انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهاباد هم در حاشیه این بازدید گفت: سابقه ورزشی و ظرفیت ورزشکاران این شهرستان ایجاب می‌کند تقویت اماکن و فضا‌های ورزشی مورد توجه وزارتخانه قرار گیرد.

امیر قادری گفت: تعهد‌هایی قبلی که از طرف مسئولان وزارتخانه برای ایجاد زیرساخت ورزشی داده شده در مرحله اجرا باقی مانده که انتظار داریم با رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان تکمیل و به بهره برداری برسند.

در شهرستان مهاباد ۱۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.