مدیر بازاریابی و امور مشارکت‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور از برگزاری همایشی با هدف خودکفایی در تولید کود‌های شیمایی در خراسان جنوبی خبر داد.

سعیدی در اولین همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خراسان جنوبی گفت: با هدف خود کفایی در تولید کود‌های کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان داخلی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با برگزاری سلسله همایش هایی، تولید کنندگان کود‌های شیمیایی مورد تأیید را به منظور حمایت از تولید داخلی و استفاده کشاورزان از محصولات متنوع و استاندارد به کارگزاران خود در سراسر کشور معرفی می‌کند.

او گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کارگزاری بزرگترین شبکه توزیع کود را در کشور دارد که شرکت‌های تولید کننده داخلی می‌توانند با انعقاد تفاهم نامه از ظرفیت‌های این شبکه توزیع در سراسر کشور برای فروش محصولات خود بهره ببرند.

سعیدی گفت: شرکت خدمات حمایتی فقط تامین و توزیع کننده کود‌های شیمایی است و لذا شرکت‌های تولید کننده برای اخذ تسهیلات و سایر خدمات به مدیرت جهاد کشاورزی استان‌ها مراجعه کنند.

مدیر بازاریابی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همچنین در خصوص حمایت از کشاورزان به منظور تهیه کود و نهاده‌های مورد نیاز هم گفت: از دو سال قبل طرح کشاورز کارت ارائه شد که از این طریق اعتباری با بهره پایین حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد با بازپرداخت یکساله در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد تا در کارگزاری‌های معتبر نسبت به خرید کود، بذر و تامین نهاده‌های تولید اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار