مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از هرگونه تغییر کاربری نمازخانه‌های مدارس پرهیز شود و برای تامین کلاس‌ها از دیگر مکان و اتاق‌های مدرسه استفاده شود.

محمد خلیل عسکری گفت: در سال تحصیلی پیشرو در طرح مهر و حضوری شدن مدارس در دستور کار قرار دارد که باید برای این امر مهم برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

او گفت: به طرح آدرس و محدوده جغرافیایی در ثبت نام دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

عسکری گفت: تقویت و زیباسازی نمازخانه‌ها از اولویت‌های فعالیت مدارس بوده و برای آن برنامه ریزی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید به سمت تقویت این کارخانه‌ی انسان سازی حرکت کرد تا انسان‌هایی براساس فطرتشان تربیت شوند.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره‌ جهاد و نهضت تبیین گفت: نبض تربیت در آموزش و پرورش قرار دارد گفت: یکی از بهترین مکان‌هایی که در آموزش و پرورش می‌تواند حول محور نهضت تبیین برای دانش آموزان فعالیت کند، بسیج دانش آموزی است.

عسکری گفت: بسیج دانش آموزی در مدارس یک اتاق استراتژیک و مرکز تصمیم سازی فرهنگی دانش آموزی است که باید در همه‌ مدارس باشد پس باید این نگاه را در چهل واره دوم انقلاب ایجاد کنیم.

او  گفت: پس از ده سال وقفه در اجرایی شدن این طرح، این دولت و مجلس ۳۸ هزار میلیارد برای اجرایی شدن آن درنظر گرفتند که باید این مهم تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: معلم باید در جامعه بزرگی داشته باشد و در این افق نظر، مجلس با استفاده از قدرت نظارتی خود در حل و اجرایی شدن نظام رتبه بندی یاری رسان باشند.

عسکری  گفت: ارائه و پیشنهاد نظر توسط شما مدیران می‌تواند راهگای مناسبی برای برنامه ریزی‌های مسئولان اداره کل در بهبود فعالیت‌ها باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.