آمادگی کامل خراسان شمالی برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا (ع)

مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی گفت: در راستای برخورداری اقشار مختلف مردم از خدمات سفر‌های زیارتی به مشهد مقدس، خراسان شمالی آمادگی کامل برای مشارکت در طرح ملی میهمان امام رضا (ع) را دارد.

علی مستوفیان گفت: شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با طراحی و برنامه‌ریزی هدفمند و با همکاری اصناف و جامعه گردشگری کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار مختلف مردم از خدمات سفر‌های زیارتی به مقصد مشهد مقدس و در راستای اجرای مصوبات کارگروه ملی زیارت بنا دارد زمینه اعزام ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر داخلی و یک میلیون زائر خارجی را به مقصد مشهد مقدس در قالب طرح ملی میهمان امام رضا (ع) و در زیرساخت دفاتر خدمات مسافرتی تسهیل و برگزار کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در این راستا خراسان شمالی به دلیل هم‌جواری با مشهد مقدس و وجود بارگاه امامزاده سید عباس (ع) فرزند گران‌قدر امام موسی‌بن‌جعفر (ع) و نیز داشتن پتانسیل‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، ظرفیت مناسبی برای حضور هم‌وطنان و زائران خارجی را در استان دارد.

مستوفیان گفت: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت مناسب و چگونگی اجرای طرح ملی میهمان امام رضا (ع)، شرایط را برای توسعه گردشگری داخلی و گردشگری مذهبی فراهم سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.