لوح و نماد وفاق و هم‌عهدی «همه خادم الرضاییم (ع)» با حضور نمایندگان اعتاب مقدس امضاء شد.

 همزمان با شب میلاد حضرت رضا (ع) نماد "همه خادم الرضاییم (ع) " که در سال های اخیر شعار محوری آستان قدس رضوی انتخاب و منتشر شده، مورد امضای نمایندگان اعتاب مقدس قرار گرفت.

در دهه کرامت امسال نیز شعار و نماد همه خادم الرضاییم (ع) دوباره بین مراکز و موسسات فرهنگی مورد استقبال قرار گرفت و به پیشنهاد آستان قدس رضوی با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه در شب میلاد امام رضا (ع)، لوح «همه خادم الرضاییم (ع)» امضاء و رسانه‌ای شد.

 لوح «همه خادم الرضاییم (ع)» با حضور زائران و مجاوران و به میزبانی آستان قدس رضوی، توسط دکتر مالک رحمتی قائم مقام آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی مدیر عالی حرم، دکتر حسن الشمری رئیس دیوان وقف شیعی، دکتر سلیم الجصانی دانشیار زبان و ادبیات عربی دانشگاه کوفه، سیدمحمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه، مصطفی ضیاء الدین تولیت آستان مقدس حضرت عباس (ع) و قائم مقام عتبه حسینی (ع) و چند تن از متولیان مزارات و اعتباب مقدس در رواق امام خمینی (ره) امضا شد.

پس از امضای این لوح، نماینده اعتاب به نشانه هم عهدی و همدلی دست به دست هم داده و همنوا با مردم شعار لبیک یاحسین (ع)، لبیک یا رضا (ع)، لبیک یا عباس (س)، لبیک یاعلی (ع) و ... سر دادند.

در پایان این بخش از برنامه شب میلاد حضرت رضا (ع)، رئیس دیوان وقف شیعی گفت: اجتماع خدام ائمه هدی (ع) در این شب عزیز این پیام را برای جهانیان دارد که ما همگی در کنار یکدیگر خادم و مدافع همه اهل بیت (ع) و رسول گرامی اسلام (ص) و راه ایشان هستیم.

حیدر حسن الشمری گفت: این پیام مشترک همه اعتاب است: «ما اجازه نخواهیم داد دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل خبیث ذره‌ای به مقدسات توهین کنند».

او گفت: در این میلاد فرخنده همه شهدای عزیز که به فرمان مرجع شیعیان آیت الله سیستانی برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) لبیک گفتند به ویژه شهید مجاهد سردار سلیمانی و برادرش ابومهدی المهندس را یاد می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.