رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی قزوین بر توجه همه جانبه به الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در نقاط حادثه خیز در ساختمان‌های بلند مرتبه و محله‌های ناکارآمد بازآفرینی شهری تاکید کرد.

دومین جلسه کارگروه تخصصی کالبدی و زیربنایی استان در خصوص بررسی و ارائه گزارش نقاط حادثه خیز از ساختمان‌های بلند مرتبه و محله‌های ناکارآمد بازآفرینی شهری در قزوین، آبیک، بوئین زهرا، البرز، محمدیه و تاکستان تشکیل شد.

محمدموسی شیرعلیا  رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی گفت: در جسله شورای پدافند غیر عامل که هفته گذشته به ریاست استاندار و با حضور سردار رحیمی معاون پدافند غیر عامل کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد؛ استاندار ضمن تاکید بر اهمیت کارگروه تخصصی کالبدی و زیربنایی، رییس کارگروه را مکلف به شناسایی و ارائه گزارش و مستندات از نقاط حادثه خیز و پرحادثه و راه‌های مقابله با کاهش آسیب در استان نمود.

در این جلسه پیشنهادات و نظرات اعضای کارگروه جهت اجرایی نمودن شرح وظایف کارگروه کالبدی و زیربنایی ارائه و در خصوص مخاطرات نقاط حادثه خیز و ساختمان‌های بلند مرتبه بحث و تبادل نظر شد.

طرح و برنامه ریزی اجرای طرح‌های جامع پدافند غیر عامل استان و شهرستان‌های تابعه و نظارت بر اجرای آن‌ها و همچنین کنترل و بررسی مطالعات و ملاحظات پدافند غیر عامل طرح‌های جامع و هادی شهری و روستایی قبل از ارائه و تصویب در شورای برنامه ریزی استان، از جمله اهداف تشکیل این کارگروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار