انتخاب خادمیار کرمانی به عنوان پیر غلام رسانه‌ای امام رضا (ع)

همزمان با شب ولادت حضرت امام رضا علیه السلام غضنفر اعتمادی به عنوان پیر غلام رسانه‌ای امام رضا (ع) معرفی شد.

حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان گفت: خوشبختانه استان کرمان به لحاظ رسانه‌ای از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است و با عنایت خاص حضرت رضا تا کنون توانسته ایم در بخش‌های خبر و تولید چند رسانه‌ای در کشور رتبه برتر کسب کنیم.

او به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: خادمیاران رسانه‌ای کرمان بیش از ۲۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که بعد از تهران و اصفهان رتبه سوم در کشور را به لحاظ فراوانی آثار در جشنواره داشتیم.

شجاعی می‌گوید: ارزیابی آثار خادمیاران رسانه‌ای در بخش‌های استانی با حضور اساتید دانشگاه در حوزه علوم ارتباطات و تشکیل هیئت داوران به مدت دو هفته انجام و اسامی به دبیرخانه امور رسانه ارسال شد.

به گفته او، حسب نظر مساعد مسئولین مربوطه از هشت نفر از خادمیاران رسانه‌ای فعال در بخش‌های خبر، گزارش، گرافیک، فضای مجازی، پویانمایی، نماهنگ، عکس و یک نفر نیز به عنوان پیشکسوت رسانه‌های رضوی استان تقدیر خواهد شد.

او در خصوص معیار‌های انتخاب پیر غلام رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: با نظر هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان با توجه به حُسن شهرت و سابقه فعالیت و عملکرد سه سال اخیر خادمیاران رسانه ای، آقای غضنفر اعتمادی رابط رسانه شهرستان بم به عنوان پیر غلام رسانه‌ای معرفی و از خدمات وی تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار