رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان از برگزاری ۱۳ برنامه در سفر حجت الاسلام رئیسی به اصفهان خبر داد.

محمدرضا جان نثاری گفت: سفری امن، ایمن و مؤثر برای سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در دستور کار ویژه داریم، باید توجه داشت که برنامه‌های زیادی برای این سفر تدارک دیده شده و همه مسائل امنیتی مورد توجه باشد ضمن اینکه باید در هر شرایطی تکریم مردم در دستور کار باشد.

او می‌گوید:برای این سفر هفت کمیته داریم که همه دستگاه‌ها باید در این سفر به صورت آماده باش باشند و درگیر و دار نامه نگاری نماند، در شهرستان‌ها باید همه امکانات در اختیار فرمانداری باشد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: باید ظرفیت‌های معطل مانده در شهرستان‌ها به وزرایی که در زمان سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان‌ها حضور می‌یابند، نشان دهند چرا که این پروژه‌ها و ظرفیت‌ها در شورای اداری استان بررسی خواهد شد.

به گفته جان نثاری ۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در نظر گرفته شده است که در قالب برنامه‌های مستقل و یا ادغام شده این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: دیدار با علما و روحانیون، دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور شورای اداری استان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان موفق و دیدار با شماری از علما، نشست خبری و بدرقه از جمله این برنامه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کی.....................