رئیس ورزش و جوانان تربت جام گفت: هیئت ورزش‌های رزمی تربت جام با تلاش و کوشش و دریافت مدال‌های رنگارنگ رتبه اول خراسان رضوی را در سال گذشته کسب کرد.

محسن سپهری در جلسه تجلیل از هیئت ورزش‌های رزمی که با حضور رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان خراسان، معاون عمرانی فرمانداری و مربیان ورزش‌های رزمی تربت جام برگزار شد، گفت:

 رئیس ورزش و جوانان تربت جام  با تبریک این موفقیت به مربیان هیئت ورزش‌های رزمی گفت: این موفقیت‌ها با تلاش همه همکاران ورزشی و مربیان به دست آمد تا برای کسب شرایط بهتر ورزشکاران تلاش کنند. هیئت ورزش‌های بومی و محلی نیز رتبه اول استان را در سال قبل کسب کردند.

جعفر باقری معاون عمرانی فرماندار تربت جام با قدردانی از تلاش‌های هیئت رزمی در کسب مقام اول استان گفت: رعایت آموزه‌های دینی و جوانمردی در حوزه‌های ورزشی سفارش مولای متقیان حضرت علی (ع) و خواسته همه ملت است.

او گفت: کارآمدترین ابزار برای نشاط و رشد سرمایه‌های اجتماعی ورزش است و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که روز به روز در حال گسترش است میادین ورزشی کارآمدترین است. ورزشکاران ارزشمندترین الگو و اسوه‌های سازنده برای امور تربیتی جامعه هستند.

باقری گفت: امروز حوزه ورزش ابعاد تجاری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد که به این ابعاد باید توجه شود و حوزه ورزش مهم‌ترین ابزار برای کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان با قدردانی از زحمات هیئت ورزش رزمی تربت جام که عملکرد خوبی در استان ارائه دادند، گفت: در سطح استان ۱۹ شهرستان در حوزه ورزش‌های رزمی فعال هستند که در مسابقات استانی به رقابت پرداختند و تربت جام موفق شد رتبه اول استان را در سال قبل کسب کند.

رحیم برگی گفت: مبنای امتیازدهی و ارزشیابی تیم‌های رزمی تعامل با ادارات، میزبانی، دانش افزایی و مبارزه در میدان است، هیئت ورزش‌های رزمی تربت جام با ۹۳ امتیاز اول، نیشابور با ۹۰ امتیاز دوم و مشهد با ۸۸ امتیاز سوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.