مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی:

مردم آذربایجان غربی۵۴ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات کمک کردند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته مردم ولایتمدار استان، برای بازسازی عتبات عالیات ۵۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده اند.

حسن حسینی ظهر یکشنبه در همایش سالانه ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت:شهرستان‌های ماکو، خوی و نقده به ترتیب با ۵۸ و۵۲ و ۳۸ درد تحقق نذورات و کمک به بازسازی عتبات به ترتیب در جایگاه اول تا سوم استان قرار دارند.

او می گوید:این میزان کمک مردمی برای بازسازی عتبات عالیات کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و سوریه جمع‌آوری شده که این رقم قابل مقایسه با کمک‌های انجام شده در سال‌های گذشته نیست.

حسینی گفت: بازسازی یک‌هزار متر مربع از صحن ۲۲۰ هزار متر مربعی حضرت زهرا (س) و یک‌هزار متر مربع از صحن ۱۶۴ هزار متر مربعی عقیله بنی هاشم (س) در نجف اشرف بر عهده آذربایجان‌غربی است.

فتح الله نوه سی رئیس دفتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات خوی نیز در این همایش گفت: با ترویج فرهنگ اهل بیت و حمایت‌های مردم ولایت شهرستان خوی با بیش از ۹ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی رتبه دوم کمک‌های بازسازی عتبات عالیات را در استان کسب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را مهمترین قدم در جهت حمایت از سنگر دین ولایت دانست و گفت: علاقه و اشتیاق ملت ایران در کمک به بازسازی عتبات عالیات ناشی از عشق و علاقه آنان به خاندان عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی گفت:کمک خیران و تلاشگران برای بازسازی عتبات صدقه جاریه ویژه با جایگاه والای معنوی در جهت کمک به بشریت است که همیشه ماندگار خواهد بود.

او می گوید: حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی در بازسازی و مشارکت آنان در توسعه عتبات عالیات عراق مصداق عینی و عملی در تحقق این ایمان قلبی و دینی به اهل بیت (ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.