آمادگی ۳۲۰ پایگاه جمع آوری برای نذورات قربانی در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با عید سعید قربان، ۳۲۰ پایگاه در استان آماده دریافت نذورات قربانی مردم می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با برپایی ۲۲ پایگاه و قربانگاه در ادارات خود و قربانگاه‌ها و ۲۹۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی، گوشت قربانی و دام زنده اهدایی خیران می‌باشد. 

رضا مهرافروز ضبا بیان اینکه پایگاه‌ها و مراکز مذکور، باهدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی، گوشت قربانی و دام زنده برپا شده‌اند تا امکان دریافت و توزیع کمک‌ها بین مددجویان نیازمند فراهم شود؛ گفت: کمیته امداد ضمن قدردانی از همراهی مردم خیر و نیکوکار، به امید بهبود وضعیت زندگی مددجویان و افزایش سطح رفاه جامعه، اقدامات خود را ادامه می‌دهد.

وی همچنین به راه اندازی سامانه الکترونیکی توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور مشارکت آنلاین خیران و اینکه بتوانند به راحتی در هر زمانی کمک‌های خود را برای توزیع در میان مددجویان ارائه دهند، راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: خیران و نیکوکاران همچنین می‌توانند علاوه بر اهداء گوشت قربانی و دام زنده، مبالغ نقدی مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷، ۹۹۷۹، ۰۰۰۰، ۱۲۳۲ بنام «وجوه شرعی و امانی امداد» و یا با وارد کردن کد دستوری #۰۴۴*۸۸۷۷* واریز کنند.

مهرافروز تصریح کرد: مبالغ واریزی این ایام به منظور خرید و ذبح قربانی و هزینه‌های مربوطه است.

وی با اظهار اینکه میزان مساعدت‌های خیران در سال گذشته به ۶۴ میلیارد تومان می‌رسید؛ گفت امسال پیش‌بینی می‌شود که با توجه به همت و ایمان مردم استان، این رقم به ۸۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.