ادعای طرفداری دشمنان از حقوق بشر با ترور دانشمندان در خیابان‌های تهران

قائم مقام رئیس صدا و سیما گفت: هر که بخواهد در برابر تفکر غرب پرچم استدلال بلند کند باید سرکوب شود.

وحید جلیلی در اختتامیه دومین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: تشکر از کسانی که این ایده درست و دقیق را اجرا کردند، تشکر می کنم.

او گفت:  جریان غرب گرا معتقد است که هیچ مسئله‌ای وجود ندارد و معتقد است تمام مسائل بشر در غرب مطرح و حل شده است و ما تنها باید کپی کنیم. هر که بخواهد در برابر تفکر غرب پرچم استدلال بلند کند باید سرکوب شود.

وی گفت: در شرایطی که دانشمندان ما رسما در فهرست ترور سازمان‌های مورد حمایت پارلمان اروپا قرار دارند ما متهم به این هستیم که با آزادی مخالف هستیم و باید پارادایم غرب را بپذیریم.

قائم مقام رئیس صدا و سیما گفت: در شرایطی که در خیابان‌های تهران دانشمندان ما را ترور می‌کنند دشمنان ادعای طرفداری از حقوق بشر را مطرح می‌کنند.

جلیلی گفت: یکی از کار‌های بعد از انقلاب کرسی‌های آزاد اندیشی بود. اعتماد به نفس در نسل جدید جوانان امروز کشور برآمده از بیداری تاریخی است.امیدوارم کرسی‌های آزاد اندیشی به دانشگاه‌های دیگر تسری پیدا کند و برکت حرکت پرشور و پرنور برای جامعه ایران آشکارتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
روشنگری کرد نه سرکوب که سرکوب برای معاند است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
زمان میبره تا شماها متوجه بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ما شاید تنها کشور جهان هستیم که هر رئیس جمهور و یا وزیر و یا مدیری به کشور خیانت پی در پی می کند و به کشور و ملت و امنیت ملی خسران وارد می‌کند هیچ کس قادر به محاکمه آن نیست و ترفیع هم می‌گیرند. تازمانیکه نالایق و خائنین محاکمه عادلانه نشوند کشور به درستی اداره نمی شود وکشورهای دیگر به خود اجازه مداخله در همه امورشان را به خودشان می دهندو تا بدون اغماض قوه قضائیه عدالت را اجرا نکند ملت احساس آرامش و اقتدار نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
البته خود مردم ما هم بسیار مقصر هستند.
فقط مسئولین مقصر نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
تو هم یه چیزی میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
غرب گدایان بدبخت حقیر در شرایطی به دور کعبه آمال خود طواف می کنند و مردم را هم به پیروی از خود در این کژراهه دعوت می کنند که مردم خود غرب از این وضعیت خسته شده اند و عقلای قوم نگران شدید آینده خود هستند و پوچگرایی حاکم بر غرب آنها را در آستانه یک فاجعه اجتماعی مخصوصا خانوادگی قرار داده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آفرین دقیقا در جریانید شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
خودت از این مزخرفات حالت به هم نمی خوره ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آقای ٠۷:۵۳ معلومه کی مضخرف می گه اگر باور نمی کنی برو تحقیق کن ببین چند در صد مردم غرب خانواده عادی دارند و چند در صد بچه های غرب تحت سرپرستی پدر و مادر بزرگ می شوند
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۳:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ترور یا خوب است یا بد است. غرب پاسخ بدهد. ایا ترور خوب است یا بد است؟