اجرای یکسان سازی لباس دانش آموزان در اهر

فرماندار شهرستان اهر از یکسان سازی لباس دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

آقای غنی زاده فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی و گردشگری در حوزه آموزش و پرورش امکان پذیر خواهد بود و هر‌جامعه‌ای بخواهد رشد کند باید نظام آموزشی قوی و هدفمند داشته باشد.

وی در خصوص یکسان سازی لباس دانش آموزان گفت: در سالتحصیلی جدید این طرح جهت حمایت از لباس ایرانی و اسلامی و کاهش تبعیض در بین دانش آموزان اجرا خواهد شد و دانش آموزان آبرومند و نیازمند نگران تهیه لباس نباشند که با حمایت خیّران برای تمامی دانش آموزان آبرومند لباس تامین خواهد شد.

در راستای غنی سازی اوقات و فراغت دانش آموزان از مدیریت آموزش و پرورش خواسته شد تا از این فرصت به نحو احسنت و شایسته استفاده گردد و با برنامه‌های هدفمند آموزشی و تربیتی به دانش آموزان مهارت‌های لازم را در حوزه‌های مختلف آموزش دهند.

 توسعه نظام آموزشی و تربیتی در مناطق حاشیه نشین شهر اگر هدفمند و تربیت محور باشد موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و عوامل آموزش و پرورش شهرستان باید در این خصوص اهتمام بورزند.

همچنین در این جلسه از معلمان فداکار و خادمیاران آستان قدس رضوی و خیری که تمامی لوازم التحریر فروشگاه پدر مرحومش را به مدارس اهر اهدا کرده بود تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.