پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال محک جدی برابر تیم ملی الجزایر خورد و مشکلات تیم مشخص شد.

محمد پنجعلی درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر الجزایر گفت: بازیکنان محک جدی در این بازی خوردند و مشکلات تیم مشخص شد، اما تعداد بازی های دوستانه تیم ملی کم است و باید دیدار‌های دوستانه به سمتی بروند که کادر فنی شناخت خوبی از ۱۱ نفر اصلی خود برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بر یم مقابل الجزایر شکست خورد.

پیشکسوت فوتبال گفت: برد و باخت در بازی‌های دوستانه مهم نیست بلکه تیم ملی فوتبال به بازی‌های قوی نیاز دارد تا بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند و با یکدیگرهماهنگ شوند و از نحوه بازی هم شناخت پیدا کنند. ملی پوشان کشورمان  در تیم‌های خود سرآمد هستند، اما آن‌ها در تیم ملی در کنار یکدیگر بازی نکردند و هماهنگی و شناخت از نحوه بازی همدیگر ندارند. بازی با الجزایر نشان داد که تیم ملی فوتبال خیلی کار دارد.

قرار بود تیم ملی کشورمان با تیم ملی کانادا یک دیدار دوستانه برگزار کند، اما این دیدار به دلیل فشارهای جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا به فدراسیون فوتبال این کشور لغو شد تا برنامه های تیم ملی کشورمان دچار مشکل شود.


بیشتر بخوانید


پیشکسوت فوتبال درباره استفاده از نورافکن در دفاع وسط گفت: این مسئله خاصی نیست و کادر فنی تیم ملی متوجه می‌شود که نورافکن را در کدام پست استفاده کند. بازی‌های جام جهانی هدف تیم ملی فوتبال است و اگر برای این هدف در دیدارهای دوستانه ببازیم، اهمیتی ندارد. نیاز است تا بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار شود تا اسکوچیچ ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی پیدا کند.

نورافکن در بازی دوستانه با الجزایر در دفاع وسط بازی کرد و در دریافت گل دوم  مقصر بود.

پیشکسوت فوتبال درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی قطر گفت: بازی با تیم‌های ملی آمریکا، انگلیس و ولز سخت است، اما ما پتانسیل لازم  را داریم تا برابر حریفان خود نتیجه بگیریم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ملی آمریکا، انگلیس و قطر همگروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
با این مربی تو جام جهانی در خوشبینانه ترین حالت 3باخت پر گل زنگ تفریح امریکا میشیم. البته خوبیش اینه که 3تا دیدار تدارکاتی خو ب داریم
Germany
bibaranamegi masolan hahahahahahahaha ridin khak bar sartan
۱۷:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
امیدوارم حداقل باخت آبرومندانه‌ای برابر تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا در جام جهانی داشته باشیم.
آخرین اخبار