نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از پاداش دادن سازمان ملل به رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایات انتقاد کرد.

محمد اشتیه از سازمان ملل متحد به سبب انتخاب سفیر رژیم صهیونیستی به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی این سازمان انتقاد کرد و این اقدام را نوعی پاداش دادن به تل آویو به سبب ارتکاب جنایات و تلاش برای درست جلوه دادن چهره اشغالگران دانست.

به گزارش پایگاه اینترنتی رای الیوم، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در آغاز نشست هفتگی دولت خود در شهر رام الله گفت: ما از انتخاب سفیر اسرائیل در سازمان ملل (گیلعاد اردان) به سمت نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شگفت زده و متاسفیم.

او گفت: ما این اقدام را تلاشی برای بازارگرمی و مشروعیت بخشی به سیاست اشغالگرانه و استعماری در سرزمین‌های فلسطینی می‌دانیم و جایز و منطقی نیست که دولت اشغالگر به علت نقض قوانین بشردوستانه بین المللی بگیرد و نباید به این رژیم به خاطر جنایاتش پاداش داده شود.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: پاکسازی صفحات (سیاه) استعمارگری نژادپرستانه اسرائیل و تشویق آن به فرار از مجازات هرگز جایز نیست و نباید به قیمت خون فلسطین و سرزمین فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین چنین کاری را انجام داد.

 هفته گذشته، گیلعاد اردان در رای گیری در مجمع عمومی سازمان ملل که آن را به عنوان پیروزی یاد کرد به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی برای هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار