معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان گفت: کمپ گردشگری در محدوده سد سورال واقع در شهرستان دهگلان ایجاد می شود.

آرمان وطن‌دوست در جلسه‌ای که با حضور نماینده شرکت آب منطقه‌ای، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد،گفت:با توجه به نیاز استان به توسعه و متنوع‌سازی جاذبه‌های گردشگری و به‌منظور معرفی مسیر‌های جدید گردشگری کمپ گردشگری در محدوده سد سورال در شهرستان دهگلان ایجاد می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: برای مطالعات این کمپ گردشگری، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با همکاری فرمانداری دهگلان از محل اعتبارات استانی و ملی سال ۱۴۰۰، اختصاص یافته است.

او می گوید:  اداره‌کل با همکاری شرکت آب منطقه‌ای، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و شرکت آب و فاضلاب استان در حال تدوین طرح مطالعاتی و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

وطن‌دوست گفت: مطالعات ایجاد کمپینگ گردشگری سد سورال در دو مرحله پیش‌بینی شده است که مرحله اول از محل اعتبارات دولتی احداث، و مرحله دوم پس از فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم در قالب مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود.

به گفته معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان این کمپ به‌منظور افزایش امکانات رفاهی و خدمات‌دهی بهتر به گردشگران ورودی به این شهرستان احداث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.