مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت‌نام و صدور پروانه موکب‌داری از علاقمندان به راه‌اندازی موکب در استان خواست نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بهمن صحرایی گفت : علاقمندان به راه‌اندازی موکب و صاحبان موکب‌هایی که پروانه آن‌ها منقضی شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه موکب‌داری به آدرس http://mokeb.atabat.org نسبت به دریافت مجوز و یا تمدید پروانه اقدام کنند.

به گفته مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه متقاضیان دریافت پروانه موکب‌داری اگر حین ثبت‌نام با مشکل مواجه شدند، می‌توانند برای دریافت راهنمایی یا به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستان‌ها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۵۰۵۰ و ۳۸۲۵۶۰۶۰ تماس حاصل کنند.

کرمانشاهی‌ها از سالیان خیلی دور میزبان خوبی برای زوار عتبات عالیات بوده‌اند، موکب‌های استان کرمانشاه همه ساله در دو مسیر تردد زوار عتبات عالیات از مرز‌های خسروی و مهران مشغول خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات می‌شوند.

 بیش از ۱۷۰ موکب شناسنامه دار در استان کرمانشاه فعالیت دارند از این تعداد حدود ۱۵۰ موکب در داخل استان و ۲۷ موکب هم در کشور عراق مشغول خدمات رسانی به زوار می‌شوند.

او گفت: امسال شاهد افزایش تعداد موکب‌های استان برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات در اربعین باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.