مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تامین پایدار آب و برق دو اولویت اصلی این شرکت در شهرک صنعتی ارسنجان است و در این زمینه امیدواریم با تعامل با دستگاه‌های اجرایی این موارد در کوتاهترین زمان محقق شود.

سید مصطفی هاشمی در جلسه با فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی ارسنجان برای ایجاد واحد‌های جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.

او گفت: در شهرک صنعتی ارسنجان ظرفیت ایجاد و استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی با پیش بینی ۸۵۰ نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است.

هاشمی گفت: همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی فراهم شده و شهرک صنعتی ارسنجان با ۶۶ هکتار مساحت دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است.

او، در خصوص برق هم اکنون از طریق خط عبوری برق مورد نیاز تامین شده است گفت: برای تامین برق پایدار خط اختصاصی از پست برق ارسنجان اجرا شده که در صورت همکاری فرمانداری به منظور تامین اعتبار برای احداث جاده تعمیرات و سرویس و نگهداری می‌توان این خط اختصاصی را در کوتاهترین زمان راه اندازی کرد.

هاشمی همچنین به تامین آب از طریق آبفا و مشکلات ناشی از قطعی آب در تابستان اشاره و گفت: نیاز است در این خصوص انشعابی از خط انتقال آب به ارسنجان به شهرک صنعتی تخصیص داده شود که لازم است پیگیری‌هایی هم توسط ما و هم فرمانداری لازم انجام شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: هم اکنون ۹۲ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۵ واحد با اشتغال زایی ۳۵ نفر در مرحله بهره برداری است.

هاشمی از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

او گفت: واحد‌های تولیدی در این شهرک صنعتی که به بهره برداری برسند تا ۱۳ سال معاف از مالیات هستند.

فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در این جلسه توسعه صنعتی را از راهبرد‌های مهم به منظور ایجاد اشتغال پایدار اعلام کرد و گفت: در این زمینه از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم در سطح شهرستان انجام می‌شود.

کاووس رضایی در ادامه با اشاره به بستر‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ارسنجان بر همکاری برای احداث جاده دسترس خط اختصاصی و انشعاب آب از خط انتقال آب به ارسنجان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار