وزیر نیرو خبر داد

تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل شبکه فاضلاب چادگان

وزیر نیرو گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب شهرستان چادگان در نظر گرفته شد.

وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان به تکمیل فاضلاب این شهرستان تاکید کرد گفت: اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیز در نظر گرفته شده است که از طریق شرکت آبفا پیگیری می شود تا در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

علی اکبر محرابیان همچنین در این جلسه با بیان این که موضوع تامین آب شهرها و روستاهای این شهرستان بسیار مهم است، گفت: آبرسانی‌به روستاهای این شهرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست اقدام است و بودجه ای نیر برای این طرح اختصاص داده شده است.

او می گوید: هدف از سفرهای استانی رئیس‌جمهور ملاقات چهره به چهره با مردم است. تکمیل پروژه‌های ناتمام در اولویت برنامه‌های رئیس‌جمهور است. از مهم‌ترین پروژه‌های این منطقه، توسعه جاده دوبانده اصفهان به چادگان در راستای رفاه شهروندان خواهد بود تا علاوه بر ارتقا امنیت جاده‌ای، صنعت گردشگری نیز توسعه یابد.

وزیر نیرو تجهیز و تکمیل اعتبار بیمارستان در شهرستان چادگان را از دیگر دستاوردهای سفر رئیس جمهور به اصفهان معرفی کرد و گفت: امیدواریم با توسعه مراکز درمانی در شهرستان چادگان سطح رفاه درمانی این منطقه افزایش یابد.

او می‌گوید: در جهاد آبرسانی کشور، تأمین آب شرب ده هزار روستا در حال اجراست که امیدواریم ۲۲ روستا در شهرستان چادگان در قالب این طرح قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.