دبیر کمیسیون مبارزه با کالا و ارز استان اردبیل گفت: با تمهیدات صورت گرفته مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا در این استان کاهش می‌یابد.

محمدعلی مجتهدی‌ نیا گفت: بر اساس قانون اصلاحیه جدید مربوط به نحوه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا زمان رسیدگی به پرونده‌ها کاهش یافته و دستگاه‌های ذیربط بلافاصله پس از کشف کالا می‌بایست آن را به اداره اموال تملیکی استان تحویل دهند.

دبیر کمیسیون مبارزه با کالا و ارز استان اردبیل می گوید: در تمام شهرستان‌های استان با جدیت تمام ضمن رصد اطلاعاتی از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری می‌شود.

به گفته او، در کنار شدت برخورد با قاچاقچیان کالا و کسبه متخلف ، اصناف خدوم مورد تشویق  قرار گرفته و همچنین با افرادی که با عرضه کالای قاچاق غیراستاندارد سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، باید برخورد شود.

مجتهدی نیا در ادامه با اشاره به ۱۲ تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دستگاه‌های اجرایی و  فرهنگی با برنامه‌ریزی و هماهنگی منسجم باید برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آگاه‌سازی مردم از مضرات قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور اقدامات فرهنگی لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.