دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از کسب رتبه برتر کشوری توسط کارگروه فرهنگی و تبلیغات دبیرخانه این کمیسیون خبر داد.

محمدعلی مجتهدی‌نیا از کسب رتبه اول کشوری کارگروه فرهنگی و تبلیغات این کمیسیون خبر داد و گفت: با اقدامات و همکاری‌های صمیمانه دستگاه‌های فرهنگی استان و سازمان‌های مردم‌نهاد، خوشبختانه استان اردبیل رتبه برتر کشوری را در انجام امور فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کسب کرد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل ضمن قدردانی از دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی گفت: در این رتبه‌بندی، حوزه‌های هنری، رسانه‌ای و مشارکت‌های مردمی و عملکرد کارگروه فرهنگی و تبلیغات دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مجتهدی نیا با بیان اینکه این موفقیت پایان راه نبوده و مسؤولیت کار را چندین برابر افزایش می‌دهد، گفت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ضربه‌هایی بر اقتصاد و اشتغال کشور وارد می‌کند به طوری‌که با ورود یک میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور، حدودا ۱۰۰ هزار جوان ایرانی بیکار می‌شود که این یکی از ضربات قاچاق کالا و ارز به کشور است.

او گفت: در سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز (۱۲ تیرماه) و در هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود و لازم است تمامی دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم در طول سال و هم در این هفته، با همت مضاعف‌تر نسبت به تشریح اقدامات خود به مردم شریف استان اقدام نمایند تا با پیشگیری هوشمندانه، دیگر شاهد ورود بی‌رویه کالا‌های قاچاق به کشور نباشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.