امام جمعه موقت دلگان گفت:همراهی و هوشیاری مردم تا کنون توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و از این بعد نیز اینچنین خواهد بود.

حجت الاسلام شیخ هادی بامری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دلگان ضمن پرداختن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان جهت ضربه زدن به انقلاب و اسلام؛ پیروی از رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت اگاه و رشید ایران اسلامی را اقدامی مناسب و بجا جهت ایستادگی و خنثی کردن نقشه های دشمنان دانست.

وی بیان کرد: امروزه دشمن در بستر مجازی و رسانه ای خود به دنبال کمرنگ کردن خدمات انقلاب اسلامی و وارونه جلوه دادن خدمات نظام بوده بنابراین نیاز است ملت آگاه کشور ضمن آگاهی از این توطئه‌ و نقشه دشمن اقدام‌های مناسبی جهت شکست رسانه ای و مجازی دشمن در دستور کارخود قرار دهند.

امام جمعه موقت دلگان ضمن پرداختن به بیانات رهبر معظم انقلاب نسبت به جهاد تبیین افزود: همان‌طوریکه رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در بیانات اخیر خود از نقشه ها و توطئه‌های دشمنان جهت ایران هراسی و انقلاب هراسی اشاره و ابعاد مختلف آن را برای همگان توصیف فرمودند بنابراین نیاز است اقشار جامعه با موضوع جهاد تبیین اینگونه مسائل را برای همگان شفاف سازی کنند و نگذارند دشمن از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

وی ضمن گلایه از وضعیت نظارت ضعیف بر اصناف و کسبه های دلگانی گفت: متاسفانه نبود نظارت کافی بر کسبه ها و مغازه داران دلگانی باعث گلایمندی شدید مردم نسبت به گرانی اجناس شده بطوریکه هزینه خرید هر کیلو میوه و تربار در این شهرستان چندین برابر نسبت به شهرهای همجوار است.

حجت الاسلام بامری ضمن دعوت آحاد جامعه به تقوا و عمل صالح افزود: داشتن تقوا و عمل صالح یکی از راه های رسیدن به خداوند متعال است و لذا نیاز هست همه احاد جامعه تقوا و عمل صالح را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه دلگان در مصلی امام علی (ع) شهر گلمورتی و با حضور پرشور مردم مومن و نمازگزار برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار