فرماندار بیجار در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، بر نقش و اهمیت جوانان و نخبگان در راستای تبیین و تحقق این سند راهبردی تأکید کرد.

احمد رضا قاسمی گفت: این بیانیه، بیانیه نظام جمهوری اسلامی است و بایستی به منزله بیانیه‌ای باشد که فارغ از هرگونه جناح‌بندی‌ها، نظام تفکر تمدنی انقلاب اسلامی را ارائه می‌کند و متوجه تمامی آحاد جامعه است.

قاسمی گفت: بیانیه گام دوم منشور خود سازی، جامعه پروری و تمدن سازی در فصل دوم انقلاب است که همه باید در راستای تبیین و تحقق این سند راهبردی تلاش کنند.

فرماندار بیجار می گوید: جوان‌گرایی را یکی از نقاط برجسته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که  در اجرای این بیانیه ما ملزم به میدان دادن به جوانان انقلابی و ولایی هستیم.

او گفت: استفاده از فکر و اندیشه چهره‌های علمی و نخبگان و دانشگاهیان  الزامی است و بدون تردید تشریک مساعی و مشورت گرفتن از همه نخبگان و فرهیختگان می‌تواند مسیر بهتر و روشن تری را پیش روی ما بگشاید و ما را به مقصد نزدیک‌تر کند.

فرماندار بیجار در پایان گفت: نهاد‌های فرهنگی وظیفه دارند که این بیانیه را تبیین و معرفی کنند و برای تحقق این مهم، نیاز به عزم جدی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.