فرماندار گناوه گفت: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با زبان کودکانه به ترویج آموزه‌های دینی میان این قشر بپردازد.

محمدتقی صفری در نشست با سرپرست و معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر که در فرمانداری گناوه برگزار شد، بیان کرد که باید برای گسترش فرهنگ دینی میان کودکان و نوجوانان بیش از گذشته تلاش کرد و لازم است صداوسیما با کمک دیگر نهاد‌های فرهنگی در این زمینه برنامه‌های باکیفیت و تاثیرگذار تولید کند.

او گفت: باید کاری کرد که فرزندان در خانواده اثرگذار باشند و جوانان، خانواده‌ها را به سمت توجه به آداب و سنن دینی و بومی هدایت کنند.

فرماندار گناوه می‌گوید: مسئولان شهرستان گناوه آماده‌اند که در زمینه تقویت فرستنده‌ها و تولید برنامه‌های مختلف با صداوسیمای استانی همکاری کند.

به گفته صفری، پوشش خدمات دولت به‌ویژه در نقاط کمتر برخوردار، معرفی نخبگان در زمینه‌های گوناگون، معرفی حماسه‌آفرینی شهدا به نسل جوان، عدالت در پوشش خبرمناطق مختلف، توجه به سلیقه مخاطبان و تولید آثار داستانی بومی باید از شاخصه‌های بارز صدا و سیمای استانی باشد.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر هم توجه بیشتر به ظرفیت شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با تولید مستند‌هایی در این زمینه، حضور برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در شهر‌ها و روستا‌ها و توجه یکسان به پوشش خبر‌های نقاط مختلف استان را از اولویت‌های این مرکز عنوان کرد.

مهدی حیدری از فرماندار گناوه خواست برای بهبود شرایط ایستگاه پرقدرت تلویزیونی بینک، استقرار ایستگاه‌های متوسط قدرت و حمایت تجهیزاتی و مالی از خبرنگاران آزاد برای پوشش بهتر رویداد‌ها و انعکاس ظرفیت‌های این شهرستان، همیار صداوسیما باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.