آقای محمدی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۷ پزشک متخصص و فوق متخصص به مجموعه پزشکان جنوب غرب خوزستان اضافه شدند.

سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ پزشک متخصص و فوق متخصص  به مجموعه پزشکان جنوب غرب خوزستان اضافه شدند و در حال حاضر در شهرستانهای آبادان ، خرمشهر و شادگان مشغول درمان بیماران هستند.

به گفته او بر این اساس ۲ پزشک متخصص بیهوشی، سه متخصص طب اورژانس، ۲ جراح عمومی، ۲ متخصص زنان و زایمان و پزشکانی در رشته‌های تخصصی روانپزشکی، ارتوپد، پزشکی هسته‌ای و دهان و دندان؛ خدمات‌رسانی خود را در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان آغاز کردند.

این مسئول بر حضور پزشکان تخصص گوش و فوق تخصص غدد و متابولیسم برای اولین بار در منطقه تاکید کرد و گفت : ۲ فوق تخصص جدید نیز رشته‌های نوزادان، جراحی پلاستیک نیز از دیگر پزشکانی هستند که به پزشکان جنوب غرب خوزستان پیوسته اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ادامه رایزنی ها برای افزایش بیشتر شمار پزشکان متخصص و فوق تخصص بیشتر در رشته‌های دیگر به جمع پزشکان این دانشگاه تا پایان امسال خبر داد.

بنا به اظهارات او در جریان اضافه شدن پزشکان فعال در منطقه از ظرفیت دانش پزشکان یادشده در حوزه آموزش به دانشجویان جنوب غرب خوزستان برای ارتقای سطح علمی حوزه سلامت نیز استفاده می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.