شفیعی گفت: در این میان اتوبوس‌های تک کابین، دو کابین و دو طبقه به چشم می‌خورد که پنج دستگاه از این اتوبوس‌ها دو طبقه خواهند بود .

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل شهردار تهران از ورود اتوبوس‌های کارکرده تولید اروپا خبر داد و گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس وارد شده که در حال تعمیرات اولیه است و پس از اخذ مجوز دولت شماره‌گذاری آن انجام خواهد شد که در این میان اتوبوس‌های تک کابین، دو کابین و دو طبقه به چشم می‌خورد که پنج دستگاه از این اتوبوس‌ها دو طبقه خواهند بود که این اتوبوس‌ها استاندارد یورو ۴ و حتی یورو ۵ هستند و استاندارد‌های مورد نظر ما را تامین کرده‌اند و قیمت خرید این اتوبوس‌ها از هزینه اورهال اتوبوس‌های فعلی کمتر است.

معاون حمل و نقل شهردار تهران گفت: در سال ۱۴۰۰ علی‌رغم افزایش ۳۵ درصدی ترافیک شاهد کاهش هشت درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی بودیم.

وی افزود: بحث اصلی ما در قرارگاه حمل و نقل، توسعه اتوبوس است که همانطور که عرض کردم با همکاری وزارت کشور و شهرداری نوسازی و اورهال اتوبوس‌ها در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال باید ۱۴۰۰ دستگاه اورهال شود که اقدامات در این زمینه انجام شده و حتی بخش خصوصی وارد شده است و این اتوبوس‌ها در صورت نوسازی تفاوت چندانی با اتوبوس‌های جدید نخواهند داشت.

 

شفیعی با بیان این‌که ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز تا پایان سال وارد ناوگان می‌شود، گفت: یک برنامه ۱۸ ماهه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و ۲۴ میلیون یورو پیش‌بینی شده که اورهال مترو سرعت گیرد.

برچسب ها: اتوبوس ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
متاسفم برای ملت ایران که به این روز افتادن

فقط خدا باید خودش ظهور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
با شرکتهای داخلی قراردادببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
واقعا ازاینکه یه ایرانی باید لباس های کهنه ی بقیه کشورهارا بپذیره دلم شکست
آخه چرا ما که خودمون جوون داریم بیکار.... مواد داریم....نخبه داریم..... چرا به جای ایجاد فرصت های شغلی ورسیدن به خودکفایی برای اتوبوس های دست دوم اروپایی اینقدر ذوق میکنیم
....واقعا متاسفم ....میدونم که باشگاه هم این نظر را نمیزنه ولی به هر حال یه نفر میبینه
آخرین اخبار