معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر موفق به کسب ۱۸ عنوان برتر شدند

میرزایی گفت: دانش‌آموزان زنجانی با ارائه آثار در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به سوال رئیس جمهور پاسخ دادند که در مرحله مدرسه‌ای بیش از ۲۴ هزار نفر رشته مشارکت کردند. 

او می گوید: در بخش ویژه جایزه ملی دانش آموز شهید علی لندی نیز در مرحله استانی تعداد ۱۹۸ اثر منتخب معرفی و از این تعداد ۱۰۹ اثر به دبیرخانه کشوری معرفی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مرحله کشوری این مسابقات ۲۹۹ نفر از دانش‌آموزان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که استان زنجان با کسب ۱۷ رتبه برتر، چهارمین استان در میزان کسب عناوین برتر به شمار می‌آید.

او می گوید: در بخش سخنی با رئیس جمهور امیر عطا قهرمانی از استان زنجان به عنوان منتخب این بخش معرفی شده است.

میرزایی گفت: سه نفر در پرسش مهر جایگاه نخست قرار گرفته، ۳ نفر به صورت مشترک دوم شده و پنج دانش‌آموز زنجانی مشترکا سوم شدند و چهار نفر از آن ها  نیز شایسته تقدیر شدند.

رییس جمهور با مطرح کردن پرسش مهر خود از دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از آن‌ها پرسید که " ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش شما در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.