توحیدی مهر مدیرکل دامپزشکی قم شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور حسن توحیدی مهر به سمت مدیرکل دامپزشکی استان قم منصوب شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دامپزشکی استان با بیان اینکه در حال حاضر ۲ درصد از پروتئین کشور در استان قم تولید می‌شود گفت: تراکم مرغداری‌ها قم ۶ برابر میانگین کشور و تراکم مرغ تخم گذار استان ۸ برابر کشور است.

حاجی رضا تضمین سلامت مواد غذایی و ارتباط با تشکل‌های مختلف مردمی با هدف توسعه و رفع مشکلات بخش دامپزشکی را از جمله برنامه‌های اصلی محوله به مدیرکل جدید دامپزشکی استان عنوان کرد.

 امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم در این جلسه با اشاره به اینکه رویکرد دولت مردم محور رفع مشکلات اقتصادی مردم است گفت: تثبیت کار‌های مفید دوران قبل، ادامه انتقال تجارب استانی در حوزه دامپزشکی به مدل‌های کشوری و اصلاح فرایند‌های نیاز به بهبود و اصلاح از جمله برنامه‌های اصلی مورد انتظار استان در دوره جدید اداره دامپزشکی است.

معاون توسعه مدیریت دامپزشکی کشور هم در این جلسه با اشاره به اینکه برخی از قوانین در حوزه دامپزشکی مربوط به سال ۱۳۵۰ است، اصلاح برخی از از این قوانین با هدف تسهیل فرایند حل مشکلات مردم را از سیاست‌های راهبردی در حوزه دامپزشکی و جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: همه تلاش ما این است همه فرایند‌ها به ویژه در بخش صدور مجوز‌های مختلف الکترونیکی شود تا نیاز به حضور و صرف وقت زیاد از سوی مراجعان نباشد.

حسینی همچنین از خرید حدود ۹۰ میلیون دُز واکسن تب برفکی برای سال ۱۴۰۱ و تحویل آن به استان‌های مختلف خبر داد و گفت: ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هم برای تجهیز آزمایشگاه‌های استان در نظر گرفته شده است.

حسن توحیدی مهر مدیرکل جدید دامپزشکی استان هم استفاده از نیرو‌های درونی متعهد و با تجربه را با هدف تضمین سلامت مواد غذایی را از مهم‌ترین برنامه‌های دوران مدیریت خود عنوان کرد.

در پایان این مراسم از زحمات ۱۴ ساله رفیعی محمدی در اداره دامپزشکی استان تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار