مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صنایع پیشرفته رضوی گفت: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه علم و فناوری در آستان قدس رضوی، راه‌اندازی «پردیس‌های تخصصی فناوری‌های پیشرفته» است.

مجتبی بهنام تقدسی گفت: بی شک همجواری ایران با کشور‌هایی همچون: عراق، افغانستان و سوریه فرصت مغتنمی برای نگاه بلندمدت به افق‌های پیش‌رو در زمینه حمایت از فعالیت «شرکت‌های تخصصی دانش‌بنیان» و «فعالیت‌های فناورانه» در حال و آینده است.

او گفت: یکی از رسالت‌های آستان قدس رضوی قرار گرفتن ظرفیت‌های این نهاد مقدس به‌ویژه ظرفیت‌های اقتصادی آن در زمینه رشد و پویایی و تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صنایع پیشرفته رضوی گفت: یکی از این ظرفیت‌ها، «زمین‌ها و اراضی آستان قدس رضوی» است که می‌تواند به عنوان محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری و یا حتی در اختیار خود شرکت‌های دانش‌بنیان مجموعه آستان قدس رضوی قرار گیرد.

دکتر مجتبی بهنام تقدسی گفت: از دیگر ظرفیت‌های آستان قدس رضوی، «ظرفیت اجتماعی و نام و نشان (برند) معتبر» این نهاد مقدس است که ارزش و اعتبار قابل توجهی در سطح ملی و بین المللی دارد.

او گفت: حمایت آستان قدس رضوی از شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به اعتبار و ظرفیت اجتماعی بالای این نهاد مقدس، سبب افزایش اعتماد عمومی مخاطبان به آنها، ارتقاء و اعتبار بیشتر این شرکت‌ها (شرکت‌های دانش‌بنیان) می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صنایع پیشرفته رضوی گفت: «ظرفیت‌های اقتصادی»، «وضعیت نقدینگی و ارزش‌های مالی» و «موقوفات و نذورات» آستان قدس رضوی از ظرفیت‌های این نهاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.