فرماندار ویژه خرمشهر گفت: سرپرست شهرداری خرمشهر پاسخگوی مشکلات مردم باشد و پای کار نبودن او در برخی وظایف خود قابل قبول نیست.

نادر عمیدزاده گفت :سرپرست های شهرداری مانند شهرداران هر شهرستان از اختیارات کامل برخوردار هستند و این مسئله نمی تواند برای پای کار نبودن این مسئول در خرمشهر در انجام برخی وظایف قانونی خود و پاسخگویی به مشکلات مردم باشد.

پیش از این برخی شهروندان در مراجعه به شهرداری خرمشهر گفته بودند سرپرست این اداره با اعلام اینکه اختیارات یک شهردار را ندارد از پیگیری درخواست های آن ها خودداری کرده بود.

او جا به جایی چهار شهردار در یک سال اخیر از سوی شورای شهر خرمشهر را ناشی از نبود توافق و تصمیم گیری درست اعضای آن دانست و گفت : مراحل تایید صلاحیت سرپرست کنونی شهرداری خرمشهر برای دریافت حکم شهردار در حال انجام است و به محض دریافت تاییده به عنوان شهردار منصوب می شود.

این مسئول گفت : تذکرات لازم به شورای شهر خرمشهر داده شده تا از این پس با بررسی همه جانبه تصمیم و مصوبه های خود را اعلام کنند و عامل بی نظمی و نا به سامانی در شهر نشوند چرا که فلسفله وجودی این شورا در هر شهر خدمت به مردم است و نباید نارضایتی آن ها را به همراه داشته باشند.

فرماندار ویژه خرمشهر از ارسال گزارشات تخلفات شورا به استانداری خوزستان نیز خبر داد.

آقای عمیدزاده تاکید کرد افزون بر سرکشی سرزده واحد بازرسی از تمام ادارات خرمشهر و ارسال گزارش به او به صورت روزانه ، او نیز به صورت مداوم بازدید هایی برای مشاهده نحوه پاسخگویی این اداره ها به شهروندان و حضور مدیر آن ها در محل کار خود انجام می دهد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، این موارد را در ارزیابی سالانه مدیران لحاظ می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.