فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اعتباری بالغ بر ۷۱۹ میلیارد تومان برای شهرستان نجف‌آباد مصوب شد که نسبت به سایر شهرستان‌های استان اعتبار خوبی محسوب می‌شود.

موسی مباشری امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در شهر گلدشت درمورد سفر رئیس جمهور گفت: حضور رئیس‌جمهور و هیأت دولت در استان اصفهان را به فال نیک می‌گیریم، زیرا امید داریم بسیاری از مشکلات که سال‌ها روی زمین مانده بود حل شود.

او تجربه حضور رؤسای جمهور سابق را مهم خواند وگفت: با تجربیات قبل از حدود ۲ ماه پیش مکاتباتی با همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان نجف آبادانجام و مشکلات و طرح‌های نیمه‌تمام شناسایی شد.

اولویت شهرستان به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت ۵۰ درصد است که با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم اعتباری بالغ بر ۷۱۹ میلیارد تومان را برای شهرستان نجف‌آباد دریافت کنیم که نسبت به سایر شهرستان‌های استان اعتبار خوبی محسوب می‌شود.

به گفته او زیرگذر شهدای دانشجو و بیمارستان شیخ‌بهایی از جمله طرح‌هایی هستند که رقم قابل توجهی از اعتبارات را به خود اختصاص دادند؛ بیمارستان شیخ‌بهایی حدود ۲۰ سال است که کلنگ‌زنی شده و برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات ویژه‌ای بود.

مباشری تسریع در تکمیل فاضلاب شهر نجف‌آباد را اولویت بعدی خواند وگفت: قبل از سفر رئیس‌جمهور نمایندگانی از اقشار مختلف را دعوت کردیم و از آن‌ها خواستیم مسائلی را مطرح کنند که جنبه شخصی نداشته باشد و در سطح وسیع به مشکلات بپردازند.

فرماندار ویژه نجف‌آباد می‌گوید: در سفر اخیر نامه به صورت فیزیکی حذف شده است، اما با ایجاد سامانه ۱۱۱ و حضور ۴۰ پاسخگو مردم می‌توانستند مسائل و مشکلات خود را به گوش رئیس‌جمهور برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.