مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: یادمانهای شهدا و مناطق عملیاتی استان از تیرماه پذیرای کاروان های راهیان نور خواهند بود.

سرهنگ جلیل وحیدی  در جلسه‌ یادمان‌های دفاع مقدس راهیان نور استان آذربایجان غربی گفت: مشارکت همه دستگاه‌های متولی و معین برای برگزاری اردوهای راهیان نور شمال غرب ضروری بوده و میتوان با بهره‌‎مندی از ظرفیت این دستگاه‌‎ها با آمادگی کامل میزبان زائران بود.

او در این جلسه که با هدف پشتیبانی و  آماده سازی یادمان های راهیان نور شمال غرب جهت میزبانی از زائران صورت گرفت گفت: هفت یادمان راهیان نور در سطح استان آذربایجان غربی آماده میزبانی خواهند بود که عبارتند از یادمان تمرچین، یادمان شهید بروجردی، یادمان شهید امینی و شهدای دارلک، یادمان بلفت  دوپازا، یادمان دارساوین، یادمان بمباران شیمایی سردشت و یادمان شهید کاظمی.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی می گوید: با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح و دستگاه‎های دولتی در موضوع راهیان نور، زیرساخت‌های مناسبی در برخی مناطق عملیاتی و یادمان‌های استان ایجاد شده است.

او گفت: طی سال های گذشته حدود ۳۰۰ هزار زائر از یادمان های استان بازدید کردند که امسال پیش بینی می شود شاهد رشد حضور میهمانان در این مناطق باشیم.

وحیدی با بیان اینکه تمام نقاط آذربایجان غربی یادآور ایستادگی و استقامت رزمندگان است گفت: لازم است با ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مناسب و توجه به نیازهای فصلی این کاروانها نسبت به تقویت فرهنگ دفاع مقدس و تبیین ان برای نسل جدید اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.