قراری بر جمع‌آوری کارت‌های آزاد سوخت از جایگاه‌ها نیست

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان به توضیح در خصوص شبهه‌های ایجاد شده در حوزه انرژی و کارت‌های سوخت پرداخت و گفت: قرار بر جمع‌آوری کارت‌های آزاد سوخت از جایگاه‌ها نیست.

 ارسلان میری رئیس تعزیرات حکومتی دراین جلسه با ذکر این نکته که تعزیرات حکومتی بازرس ندارد، گفت: بازرسی و نظارت در سطح بازار به عهده دستگاه‌های متولی در تامین کالا‌های اساسی از جمله اداره کل جهاد کشاورزی و صنعت و معدن می‌باشد و تعزیرات حکومتی تنها مرجع رسیدگی به تخلفات گزارش شده و صدور رای است.

او نسبت به سوءاستفاده‌هایی که به عنوان بازرس تعزیرات صورت می‌گیرد، هشدار داد و گفت: اصناف خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، اما برخورد قانونمند و قاطع با متخلفان و مخلان بازار انجام می شود.

همچنین نورالدینی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان به توضیح در خصوص شبهه‌های ایجاد شده در حوزه انرژی و کارت‌های سوخت پرداخت و گفت: قراری بر جمع‌آوری کارت‌های آزاد سوخت از جایگاه‌ها نیست.

او گفت: ۲۸۰ جایگاه سوخت در استان وجود دارد که نازل‌ها به صورت مستمر توسط کارشناسان کالیبره می‌شوند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این نشست گفت: اجرای طرح اقتصادی دولت در استان به صورت قرارگاه عملیاتی دنبال می‌شود و با همراهی اصناف و مردم، این طرح به شکل مطلوب و با کمترین مشکلی پیش می‌رود.

سخنگوی ستاد طرح اصلاح اقتصادی در استان همچنین از نصب ۱۸۵۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های استان خبر داد و گفت: نصب کارتخوان‌های جدید فروش نان برای نانوایی‌های سراسر استان کرمان از ۲۸ خرداد توسط بانک سپه به عنوان مجری طرح در کشور آغاز شده و پیش بینی می‌کنیم تا هفتم تیر تمامی نانوایی‌هایی استان به کارتخوان جدید خرید نان مجهز شوند.

جلالی گفت: در تمام نانوایی‌ها بنری جهت اطلاع رسانی شهروندان از قیمت و وزن نان و اصولی که باید رعایت شود، نصب می‌گردد.

معاون استاندار کرمان گفت: مبارزه با رانت و فساد شعار دولت آیت الله رئیسی است و با اجرای طرح اقتصادی، دست سودجویان قطع میشود.

او می گوید: مسئله مهم نظارت نیز توسط دستگاه‌های متولی و با حضور ناظران و بازرسان افتخاری انجام می شود و شهروندان نیز به عنوان حافظان نظام ما را در اجرای بهتر طرح و گزارش تخلفات همراهی خواهند کرد.

برچسب ها: اطلاع رسانی ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار