جمع آوری ۳۰۵ معتاد متجاهر در چهارمحال و بختیاری

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماه گذشته ۳۰۵ معتاد متجاهر در این استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

آقای شیخی امروز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: این معتادان با دستور مقام قضایی و از سوی نیروی انتظامی به سه مرکز زیرپوشش بهزیستی استان ارجاع داده شدند.

۵۰ درصد هزینه‌های نگهداری این معتادان از سوی ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بقیه از سوی استانداران، فرمانداران، شهرداران و دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا تامین و پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری امسال چهار راهبرد اصلی برای مقابله با مواد مخدر را در این استان پیگیری می‌کند که این راهبرد‌ها شامل پیشگیری از رشد اعتیاد، درمان، مقابله و هماهنگی است.

سازمان ملل متحد شعار امسال سال‌روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را با عنوان «پرداختن به چالش‌های مواد مخدر در حوزه سلامت و بحران‌های بشری» مشخص و به کشور‌های مختلف اعلام کرده است.

کاهش اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن، جلوگیری از ورود افراد سالم به چرخه اعتیاد، تقویت روحیه باورمندی بین افراد با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به‌ویژه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و مبلغان مذهبی در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار