سخنگوی دولت گفت: یکی از ابزار‌های جدید تهاجم دشمن، ابزار رسانه بوده و هست، روابط عمومی در این جنگ رسانه ای، در نوک دفاع قرار دارد.

بهادری جهرمی در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی گفت: یک روزی صحنه نبرد ما جنگ نظامی بود، اما امروز این صحنه فرق کرده است. من و شما که در فضای جنگ نابرابر و نامحسوس و مدرن می‌جنگیم باید حواسمان باشد که در میدان جنگ قرار داریم.

سخنگوی دولت گفت: باید حواسمان جمع باید که در شرایط جنگی هستیم و دشمن در کجا سرمایه گذاری کرده است، دشمن بر ایجادناامیدی و ایجاد روز افزون فساد تمرکز کرده است و در آنجایی که دشمن تمرکز کرده باید عملیات صورت گیرد.

او گفت: امروز دشمن در حوزه اقتصادی و همچنین در حوزه رسانه و افکار عمومی تمرکز کرده است و یکی از ابزار‌های جدید تهاجم دشمن، ابزار رسانه بوده و هست، روابط عمومی در این جنگ رسانه ای، در نوک دفاع قرار دارد.

بهادری جهرمی گفت: کسی که بداند در میدان جنگ است رشد می‌کند، خداوند رشد را در سختی قرار داده است، یکی ازاشتباهات استراتژیک دشمن این است که با اینکه می‌داند ایرانی‌ها مقاوم هستند باز هم ما را در میدان سختی قرار می‌دهند و ما رشدمی‌کنیم، دشمن ما را ناخواسته رشد می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.