مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۶۵۰ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند.

رضا رضایی گفت: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش است که نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری و ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد.

او گفت: فاصله شمالی‌ترین مدرسه تا جنوبی‌ترین مدرسه در استان کرمان هزار و ۳۳ کیلومتر است.

رضایی می‌گوید:جذب نیروی انسانی بومی در شهرستان‌ها و مناطق استان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی است همچنین دوره‌های توانمند سازی ویژه معلمان مدارس استان در تمامی دوره‌های تحصیلی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید: تعیین تکلیف پست‌های با نام و ترکیبی و کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌های دانش آموزی و مجتمع‌های ورزشی ضروری است.

رضایی با اشاره به فعالیت ۲۸ اردوگاه دانش آموزی در استان گفت: امکان پذیرش ۸ هزار و ۸۳۰ دانش آموز به صورت روزانه و حدود هزار و ۳۰۰ دانش آموز به صورت شبانه روزی در اردوگاه‌های دانش آموزی استان وجود دارد.

به گفته او کلنگ احداث اردوگاه بین المللی دانش آموزی شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در کرمان به دست وزیر آموزش و پرورش به زمین زده شده است و عملیات ساخت این اردوگاه بزودی آغاز می‌شود.

رضایی با اشاره تحصیل بیش از ۱۲ هزار دانش آموز در بخش جازموریان رودبار جنوب، ۹ هزار دانش آموز در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت و ۶ هزار دانش آموز در بخش روداب شهرستان نرماشیر خواستار استقلال ادارات آموزش و پرورش در این مناطق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار