امام جمعه موقت بیرجند اتحاد مسلمین در حج را زمینه ساز نابودی غرب دانست.

حجت الاسلام نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: مسلمانان در اجتماع بزرگ حج درس اخلاص و تسلیم خدا بودن می‌آموزند و قطعا امسال حجاج در این  اجتماع بزرگ امت اسلامی توطئه‌های دشمنان  را خنثی می‌کنند.

او گفت: دشمنان و رژیم صهیونیستی در تلاشند تا بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند که این مراسم با حضور مومنان و وحدت یکپارچه تمام مسلمانان زمینه نابودی غرب را فراهم می‌کند.  

حجت الاسلام نوفرستی به ۷ تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران  امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله بهشتی به تنهایی  یک ملت بود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آیت الله بهشتی پیرو خط امامت و ولایت و خاری در چشم دشمنان بود و این شهید مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید و امروز افتخار ملت ماست.

او گفت: وجود این شخصیت در قوه قضائیه و  شهادت او که حقانیت این مسیر و این راه است تا امروز به مجموعه قوه قضائیه عظمت داده است.

حجت الاسلام نوفرستی به سند تحول و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: با دنبال کردن دقیق این سند تحول و روی کار آمدن نیرو‌های جوان، کارآمد و مدیران شایسته در مجموعه قضائی شاهد پویایی این مجموعه هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برخورد جدی با فساد و آلودگی و تخلف باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.