اوقات فراغت با عنصر شادی پیوند خورده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اوقات فراغت با عنصر شادی پیوند خورده است گفت: گاهی اوقات فراغت انسان را به ظاهر شاد می‌کند، ولی در دل انسان غم ایجاد می‌کند از این رو شورای فرهنگ عمومی استان باید در ارتباط با اوقات فراغت اقدام به سیاست‌گذاری و هدایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ما اگر نپذیریم جهان تغییر کرده نمی‌توانیم تغییر را درک کنیم. مردم در معرض انتخاب‌های زیادی قرار گرفتند و ما باید انتخاب مطلوب را در معرض دید مردم قرار دهیم.

در ارتباط با مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی باید اعضا ایده ارائه کرده و راهکار‌های عملیاتی برای موضوعات طرح کنند. مثلا موضوع جلسه امروز که بحث عفاف و حجاب و اوقات فراغت بود ما به دنبال ارائه بهترین راهکار‌ها برای حل مسائل در این حوزه‌ها هستیم.

نقش بانوان در سرود «سلام فرمانده» بیشتر از آقایان بود و در اجرا‌های این سرود مادران فرزندان خود را همراهی کردند و در کنار آن‌ها حضور یافتند.

آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: برخورد ما باید با مسئله حجاب و عفاف فرهنگی باشد چرا که معمولا اقدامات کنترلی و مقابله‌ای جواب نمی‌دهد. ما در مسئله حجاب و عفاف باید به تبیین موضوع حجاب بپردازیم، به راهکار‌های تشویقی اهمیت دهیم و اقدامات قانونی را نیز در کنار آن‌ها انجام دهیم.

در مساجد و ادارات و سایر مکان‌هایی که امکان پذیر است به مسئله ورزش اهمیت دهیم و از مربیان خوب و فرهیخته و دانا در برنامه‌های ورزشی بهره ببریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.