حسینی:

کارگاه‌های توانمندسازی و اشتغالزایی سپاه الگوی شهرداری می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باعث افتخار است که مجموعه‌ای در شیراز با تامین فضا و ارائه خدمات و امکانات باعث اشتغال جمعی از بانوان خودپرست شده است.

سیده مریم حسینی در بازدید از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی قرارگاه اجتماعی سپاه فجر فارس با تاکید بر تاثیر چنین مراکزی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد مراکز توانمندسازی در مناطق حاشیه‌ای و محلات هدف محرومیت زدایی می‌شود با الگوگیری از چنین مکانیسمی هر چه سریعتر وضعیت اشتغالزایی بانوان نیازمند شیراز ساماندهی شود.

او که در معیت اعضای کمیسیون و مسئولان دخیل در امر اشتغالزایی در شهر شیراز مثل کمیته امداد، اداره بهزیستی، اداره صمت، سازمان فنی حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و قرارگاه اجتماعی حضرت احمد ابن موسی و نمایندگان استانداری و فرمانداری شیراز از این مراکز بازدید می‌کرد، گفت: شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست و وظیفه داریم متناسب با توانمندی‌ها و نیاز‌های شهروندان مراکزی ایجاد کنیم که هم نیازمندان به برخورداری برسند و هم رونق اقتصادی در محلات هدف و مناطق حاشیه‌ای ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از خیرین و دلسوزان به پیشرفت کشور و شهر شیراز درخواست کرد در صورت امکان در فریضه اشتغال و تامین مسکن بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان مشارکت کنند.

او از عزم جدی و ورود شورا و شهرداری به امر آموزش و توانمندسازی نیازمندان مستعد سخن گفت و افزود: طرح و برنامه‌های متعددی در جهت ایجاد بستر‌های توانمندسازی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار و جوانان علاقمند به کار در دستور کار کمیسیون و اعضای شورا قرار دارد و با کم شدن موانع شرایط مطلوب فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار